Subskrypcja

PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 5 5W-50 5L

Cena:287.00
Dostępny
Posiadamy na stanie:2
Do koszyka
masz pytania?

Premium 5 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO i Estrów, klasy SAE 5W-50. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.

Lepkość: 5W50.

Olej bazowy: W pełni syntetyczny PAO ESTER.

Pojazdy: samochody osobowe, lekkie pojazdy dostawcze, samochody rajdowe oraz wyścigowe a taże motocykle

Rodzaje paliwa: benzyna, LPG, paliwem E10, E85, oleje napędowy (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanol, nitro, paliwo konwencjonalne.

 

ZASTOSOWANIE

Premium 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych, z wieloma krzywkami, z wieloma zaworami, w tym z VVT, z silnikami wolnossącymi, z doładowaniem i turbodoładowaniem, w tym z silnikami Diesla o małej mocy. Może być stosowany w standardowych i wysokowydajnych silnikach zarówno do rywalizacji, jak i do normalnego użytkowania na drodze lub w terenie w szerokiej gamie pojazdów.

Premium 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których oleje silnikowe SAE 5W-40 i SAE 5W-50 były pierwotnie zalecane przez producenta.

Premium 5 można stosować tam, gdzie ACEA A3 / B3 jest zalecana w latach modelowych przed 2017 r. I gdzie ACEA A3 / B4 jest zalecana w latach modelowych przed 2008 r. Można go również stosować tam, gdzie API SN lub wcześniejsze specyfikacje API SM (2004-2010 ), SL (2001-2004), SJ (1998-2000) lub wcześniejsze specyfikacje są zalecane. Nadaje się do stosowania w silnikach LPG i silnikach wysokoprężnych małej mocy, w których API 2017 lub ACEA A3 / B3 jest wymagany przed 2017 r. I gdzie ACEA A3 / B4 jest zalecany przed 2008 r. NIE nadaje się do stosowania w silnikach wysokoprężnych wyposażonych w filtr DPF ( Filtr cząstek stałych).

 

PENRITE TEN TENTHS

Premium 5 został sprawdzony w wyścigach i zawodach w silnikach wymagających wysokowydajnego w pełni syntetycznego oleju silnikowego. Jest to produkt wybierany przez wielu zawodników prowadzących pojazdy wyczynowe w wyścigach torowych, rajdach, drifcie, podjazdach na wzniesienia, oraz próbach czasowych.

 

ZALETY

  • Mieszany przy użyciu w 100% syntetycznych olejów bazowych PAO (Poly Alpha Olefin Group IV) i estrów (Grupa V) dla maksymalnej odporności na ciepło i wysokiej wydajności.
  • * FULL Zink+ pakiet dodatków zapewniający najwyższą ochronę silnika przed zużyciem
  • NAJNOWSZA technologia specyfikacji oleju zapewniająca maksymalną ochronę przed zużyciem, minimalne tworzenie się szlamu i zmniejszone osady na tłoku
  • Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszeniu tworzenia się osadów silnika w wysokiej temperaturze
  • Zmniejszone zużycie oleju dzięki zastosowaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultraczystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
  • Nie zawiera modyfikatorów tarcia, dzięki czemu można go stosować w motocyklach z mokrymi sprzęgła
  • Bardzo szybki przepływ przy rozruchu oraz pełna ochrona przed wysoką temperaturą

 

NAJWAŻNIEJSZE SPECYFIKACJE

  • API SN
  • API SN/CF
  • BMW LL-98
  • JASO MA
  • MB 229.1.
  • VW 502 00
  • VW 505 00

Odpowiedni do stosowania, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

  • ACEA A3/B3 (PRIOR TO 2017)
  • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
  • API SL
  • API SL/CF
  • API SM
  • API SM/CF
 
Cechy
Cechy
Sizes5l
  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook