Subskrypcja

PENRITE HPR DIESEL 5 5W-40 5L

Cena:182.00
Dostępny
Posiadamy na stanie:8
Do koszyka
masz pytania?

HPR Diesel 5 to wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy SAE 5W-40, bez modyfikatorów tarcia. Wyposażony jest w PODWÓJNĄ WARSTWĘ ochrony silnika przed zużyciem z FULL Zink i zaawansowaną technologią EXTRA TEN firmy Penrite. Zawiera połączenie zaawansowanych technologicznie dodatków, w tym zwiększonych poziomów dyspergatora i modyfikatorów lepkości przy niskim ścinaniu. Chroni przed korozją, utlenianiem oleju i szlamem we wszystkich warunkach pracy.

HPR Diesel 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których pierwotnie zalecane przez producenta były oleje silnikowe klasy SAE 5W-30 lub 5W-40.

Pojazdy: samochody osobowe, lekkie samochody dostawcze, ciężkie samochody dostawcze, ciężarówki, ciągniki rolnicze, wózki widłowe

Rodzaje paliwa: benzyna, LPG, E10, olej napędowy

 

ZASTOSOWANIE

HPR Diesel 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8-cylindrowych z wieloma krzywkami, z wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, z doładowaniem, turbodoładowaniem, common rail i wtryskiem bezpośrednim. Nadaje się również do silników wysokoprężnych wyposażonych w hydraulicznie napędzane jednostki wtryskowe.

HPR Diesel 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych wyposażonych w filtr DPF (Diesel Particulate Filter), który wymaga oleju silnikowego klasy niskiej SAPS ACEA C (popiół siarczanowy, fosfor i siarka). Zalecamy zapoznanie się z zaleceniami dotyczącymi prawidłowej klasy i specyfikacji.

 

HPR Diesel 5 nadaje się do stosowania w silnikach wysokoprężnych w samochodach osobowych, motocyklach, lekkich i ciężkich samochodach dostawczych do ciężarówek, ciągników, sprzętu rolniczego i do robót ziemnych, a także urządzeń przemysłowych, takich jak wózki widłowe i silniki stacjonarne. Może być stosowany z olejem napędowym i benzyną / E10 / LPG (dual fuel). Nadaje się do silników benzynowych i LPG jako mieszany olej flotowy i może być stosowany w motocyklach z mokrymi sprzęgłami.

 

TECHNOLOGIA EXTRA TEN

HPR Diesel 5 ma dodatek Penrite EXTRA TEN w klasie SAE oleju. Technologia ta pomaga chronić silnik poprzez zastosowanie normalnej lepkości rozruchowej z olejem o lepkości wyższej temperatury roboczej. Poprawia to wytrzymałość filmu olejowego silnika, obniżając ciepło tarcia, zapewniając jednocześnie dodatkową warstwę ochrony przeciwzużyciowej w porównaniu do standardowych olejów klasy SAE, zmniejszając zużycie silnika we wszystkich warunkach jazdy.

 

ZALETY

  • EXTRA TEN zapewnia DODATKOWĄ WARSTWĘ ochrony silnika
  • Pakiet dodatków FULL Zink dla lepszej ochrony silnika przed zużyciem
  • Lepsza ochrona silnika niż przy oleju klasy 5W-30
  • Minimalizuje tworzenie się szlamu
  • Mniejsze zużycie oleju w porównaniu do olejów 5W-30
  • Zmniejsza zużycie poprzez kontrolowanie osadów sadzy
  • Dłuższa żywotność silnika
  • Zmniejszone osady silnika w wysokiej temperaturze
  • Dłuższa żywotność oleju
  • Zmniejszone zużycie dzięki zaawansowanym olejom bazowym
  • Lepsza ochrona przy odpalaniu
  • Może być stosowany zarówno w silnikach Diesela jak i LPG
  • Nadaje się do wtryskiwaczy uruchamianych hydraulicznie
  • Bezpieczny dla motocykli z mokrym sprzęgłem

 

NAJWAŻNIEJSZE SPECYFIKACJE

  • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2017)
  • ACEA E7 (PRIOR TO 2017)
  • API CG-4
  • API CH-4
  • API CI-4
  • API CI-4 PLUS/SL
  • Ford M2C153-H
  • Ford M2C171-C
  • Ford M2C912-A1
  • Ford M2C913-A
  • Ford M2C913-B
  • Ford WSS-M2C913-A
  • Ford WSS-M2C913-B
  • Global DLD-2
  • Global DLD-3
  • JASO DH-1
  • MB 228.3.
  • Opel B 040 2098
  • Peugeot PSA D-02
  • VW 502 00
  • VW 505 00

Odpowiedni do stosowania, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

  • Ford M2C913-C
  • Ford WSS-M2C913-C

 

Cechy
Cechy
Sizes5l

Osoby, które kupiły ten produkt kupiły także:

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook